Voice

顧客心聲

介紹購買I-IPRIMO的新人們挑選婚戒時的美好回憶

各門市顧客心聲

九龍灣德福廣場店

真真正正去own一隻自己嘅戒指

我與女朋友都有共識想要結婚,不過我自己一直都好懶,冇去諗過點樣求婚。直到最近,終於下定決心要求婚。求婚最重要莫過於一隻戒指。於是就上網搵下,無意中見到一D網誌裡面有推介 I-PRIMO。好奇心之下,就去左search 貴公司黎睇睇,見到可以由零開始揀款式同鑽石,覺得幾有趣,就好似可以真真正正去own一隻自己既戒指咁,加上係日本品牌,相信品質上應該有一定既保證,所以就決定去門市睇睇。

門市既諮詢服務十分專業而且有耐心,諮詢師Gwyneth十分詳細講解鑽石的知識,令我大概明白應該點樣去挑選一粒鑽石,整個過程令我感到很安心和舒適。加上完善的售後服務,我覺得I-PRIMO真係一個絕佳的婚戒選擇!

選購的訂婚鑽戒款式是:
Aldera: https://www.iprimo.hk/engagement/rings/aldera.html





邂逅命運之戒的鑽石婚戒首飾專門品牌訂婚鑽戒與結婚對戒首選I-PRIMO